مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:352019-11-20سياسي

مجمع پارلمانی بانوان استان بوشهر تشکیل می شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر تحقق عدالت جنسیتی در برنامه ها گفت: به منظور افزایش نقش آفرینی زنان، مجمع پارلمانی بانوان استان بوشهر تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم آذرشب صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی مشاوران بانوان فرمانداران و دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش ویژه ای داریم تا زمینه افزایش مشارکت بانوان در توسعه جامعه بیش از پیش فراهم شود.

وی از تشکیل مجمع مشورتی بانوان استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: اسناد بالادستی و سند چشم انداز 1404 برنامه ششم توسعه تاکید ویژه ای بر افزایش مشارکت بانوان دارد و تلاش داریم تا با ایجاد این مجمع زمینه تقویت ساختار حوزه بانوان و خانواده فراهم شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر تحقق عدالت جنسیتی در سیاست ها و برنامه ها بیان کرد: ماموریت های حوزه بانوان و خانواده دارای گستره وسیعی است و زنان نقش مهمی در موقعیت های مختلف دارند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس موقعیت های اثرگذار زنان و کارگروه های تخصصی با ایجاد الگوی مجمع مشورتی بانوان درصدد بهره مندی حداکثری از ظرفیت و توانمندی بالای زنان استان بوشهر در مسیر تصمیم گیری و تصمیم سازی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع پارلمانی بانوان استان بوشهر تشکیل می شود

مجمع پارلمانی بانوان استان بوشهر تشکیل می شود