مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:402019-11-20اقتصادي

مردم کم کم به حذف قبض های کاغذی عادت می کنند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک به سرقت تجهیزات، موضوع را گزارش دهند چون تجهیزات برق با صرف هزینه زیاد خریداری و نصب می شود و در شرایط کنونی سرقت آنها آسیب زیادی به شهر وارد کرده و خدمات رسانی .

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک به سرقت تجهیزات، موضوع را گزارش دهند چون تجهیزات برق با صرف هزینه زیاد خریداری و نصب می شود و در شرایط کنونی سرقت آنها آسیب زیادی به شهر وارد کرده و خدمات رسانی به شهروندان را مختل می کند.

بهنام بیات در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهرماه و پرداخت بهای برق مصرفی به صورت الکترونیکی، در آبان ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو درصد نسبت به وصول مطالبات عقب تر هستیم.

وی ادامه داد: البته این عقب ماندگی و تاخیر در پرداخت هزینه برق مصرفی با روش قبض سبز، طبیعی است چون مردم کم کم به این روش جدید پرداختی عادت می کنند.

وی افزود: در پرداخت قبوض به شکل جدید بیشتر باید در میان مشترکان خانگی اطلاع رسانی و فرهنگسازی شود چون ادارات و صنایع از قبل با این شیوه پرداختی آشنا بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کم کم به حذف قبض های کاغذی عادت می کنند

مردم کم کم به حذف قبض های کاغذی عادت می کنند