مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:252019-11-20اجتماعي

امکان ثبت نام برخط حجاج استان سمنان فراهم شد/ تسهیل در ارتباط دوسویه


مدیرکل حج و زیارت استان سمنان ضمن اشاره به ایجاد سامانه بر خط فراخوان این سازمان، گفت: امکان دوسویه مردم و این سازمان فراهم شده است.

- خلیل دلپاک در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سامانه برخط فراخوان اداره کل حج و زیارت استان سمنان برای ثبت نام و همچنین دسترسی مخاطبان در سراسر استان آماده خدمت رسانی به مردم است، افزود: یکی از آسیب های جدی در حوزه عملیات ثبت نام زائران حج تمتع در سال های اخیر، فقدان هرگونه بستر ارتباطی با متقاضیان دارای اسناد ثبت نامی حج بود امری که علاوه بر ایجاد مشکلات عدیده در امور ثبت نام به موقع برای متقاضیان، مقدمات اجرای برنامه های فرهنگی قبل از سفر را برای ایشان محدود و محصور می کند.

وی همچنین گفت: در صورت ایجاد بسترهای ارتباطی با متقاضیان، علاوه بر احقاق حقوق زائر، امکان ارسال بسته های فرهنگی ( درزمینهٔ موضوعات حج ) به منظور آمادگی های پیش از سفر فراهم شده و در چنین شرایطی آمادگی متقاضیان سفر حج برای انجام اعمالی مقبول، دوچندان خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با ابراز اینکه این سازمان به منظور ایجاد بسترهای ارتباطی با زائران اقدام به طراحی سامانه ‏‏reserve.

haj.

ir با اهدافی نظیر تشخیص شرایط کنونی متقاضیان کرده است، افزود: آشنایی با مشخصات کلی متقاضیان و معرفی راه های ارتباطی با زائران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ثبت نام برخط حجاج استان سمنان فراهم شد/ تسهیل در ارتباط دوسویه

امکان ثبت نام برخط حجاج استان سمنان فراهم شد/ تسهیل در ارتباط دوسویه