مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:302019-11-20اقتصادي

پرداخت طلب پیمانکاران شهرداری با برات کارت الکترونیک


معاون مالی شهرداری تهران، از پرداخت طلب پیمانکاران با برات کارت الکترونیک در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما و به نقل از شهرداری تهران معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ، در شورای مالی و اقتصاد شهری مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت ها، از پرداخت طلب پیمانکاران با برات کارت الکترونیک در آینده نزدیک خبر داد.

عبدالحمید امامی گفت: یکی از اولویت های شهرداری پرداخت و تسویه پیمانکاران در بخش های مختلف بوده و بر همین اساس تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری بر آن است تا دیون پیمانکاران بموقع پرداخت شود.

وی با اشاره به افزایش منابع مالی شهرداری در آبان 98 نسبت به پنج سال گذشته با تاکید بر ضرورت فعال شدن کمیته دیون پیمانکاران افزود : باید با فعال کردن این کمیته برای دریافت فهرست پیمانکاران از طریق مناطق، اقدام شود.

امامی گفت : کسانی که در منطقه و شرکت ها هستند زیر مجموعه شهردار و مدیر عامل بوده و ضروری است با مدیر خود همکاری لازم را داشته باشند.

ارایه گزارش وضع درآمدی، بررسی وضع مبادله موافقتنامه ها در مناطق 22 گانه و گزارش عملکرد شرکت های کارگزاری از مباحث این جلسه بود.

برات، سندی است که طبق آن شخص الف از شخص ب تقاضا دارد که وجه مقرر را در تاریخ مقرر به شخص ج یا هر کسی که شخص ج، وجه را به او حواله کرد، پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت طلب پیمانکاران شهرداری با برات کارت الکترونیک

پرداخت طلب پیمانکاران شهرداری با برات کارت الکترونیک