مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:462019-11-20دانش

رغبت دانشجویان دوره کارشناسی به دانشگاه آزاد افزایش یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه و تکریم مشاور رییس دانشگاه و رییس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال 98 دانشجویان دوره کارشناسی، رغبت بیشتری به دانشگاه آزاد اسلامی نشان داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه و تکریم مشاور رییس دانشگاه و رییس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن محکوم کردن آشوب های چند روز اخیر در کشور، گفت: دشمنان همواره به دنبال این هستند که مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده و در عین حال جمهوری اسلامی ایران را که اولین و بزرگ ترین مسئله نظام سلطه است از پای درآورند، اما تدبیر مقام معظم رهبری همواره این دسیسه ها را خنثی می کند.

وی تصریح کرد: در حوادث چند روز اخیر در کشور، تمام ملت ایران شاهد بودند که مقام معظم رهبری چگونه مانند ستونی، حافظ امنیت کشور بودند.

ملت ایران امروز باید قدر وجود رهبری معظم را بیشتر بدانندرییس دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه ملت ایران امروز باید قدر وجود رهبری معظم را بیشتر بدانند، اظهار کرد: وقتی نکات، زوایا و مباحث موجود در اندیشه دولتمردان را مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رغبت دانشجویان دوره کارشناسی به دانشگاه آزاد افزایش یافته است

رغبت دانشجویان دوره کارشناسی به دانشگاه آزاد افزایش یافته است