مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:562019-11-20اقتصادي

پیگیری برای سهمیه بنزین سرویس های مدارس و آژانس های خراسان جنوبی


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از پیگیری ها برای تخصیص سهمیه بنزین سرویس های مدارس و آژانس های خبر داد و گفت: این سهمیه برای خودروهای دارای پروانه اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری بیرجند یدالله غلام پور با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل درون شهری حق افزایش کرایاه را به بهانه گران شدن نرخ بنزین ندارند، اظهارکرد: هرگونه افزایش نرخ کرایه باید رسما از طریق وزارت کشور ابلاغ شود و شورای اسلامی شهر نیز مصوبه ای در این خصوص اعلام کند.

وی گفت: هنوز ابلاغی از سهمیه بنزین یارانه ای برای سرویس مدارس و آژانس ها نداشتیم اما پیگیر تخصیص این سهمیه هستیم.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر آژانس ها، سرویس مدارس و تاکسی های درون شهری حق مطالبه کرایه اضافه از مسافران را ندارند، تصریح کرد: مسافران در صورت مشاهده تخلف افزایش خودسرانه قیمت، با شماره 32338034 تماس بگیرند تا برخورد قانونی انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام ناوگان حمل و نقل درون شهری موظف به نصب نرخ نامه مقابل دید مسافر هستند اظهار داشت: بر اساس مصوبه ای که ابتدای امسال اعلام شده نرخ تاکسی دربستی بی سیم ورودی 2 هزار و 500 تومان و به ازای هر کیلومتر 300 تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای سهمیه بنزین سرویس های مدارس و آژانس های خراسان جنوبی

پیگیری برای سهمیه بنزین سرویس های مدارس و آژانس های خراسان جنوبی