مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:302019-11-20اجتماعي

مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده دانش آموزان گسترش می یابد


رییس اداره مشاوره خانواده و انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده با هدف ارتقای سطح آگاهی والدین در نقاط مختلف کشور گسترش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دهنوی در آیین گشایش مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در دشتی با اشاره به نقش خانواده در حوزه تعلیم وتربیت اظهار داشت: با توجه به آسیب هایی که دانش آموزان در سطح جامعه با آن مواجه هستند که برخی از آنها بواسطه عدم آگاهی والدین و معلمین است راه اندازی چنین مراکز مشاوره ای ضرورت آنها را دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه مراکز مشاوره باید نقش آموزشی داشته باشند، افزود: ارائه خدمات آموزشی به والدین و ارتقاء سطح آگاهی والدین یکی از مهمترین وظایف این مراکز است.

رییس اداره مشاوره خانواده و انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش نقش مشاوره ای را یکی دیگر از اهداف این مراکز عنوان کرد و گفت: نقش سوم این مراکز خدمات مددکاری است که در کنار مشاور خدمات مددکاری انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: سامانه آنلاین در تمامی مراکز ایجاد شده به طوری که تمام فعالیت ها و مشکلات مرکز در این سامانه ثبت می شود و در تصمیم گیری ها شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده دانش آموزان گسترش می یابد

مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده دانش آموزان گسترش می یابد