مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-20سياسي

این شازده، فرمانده اغتشاشات کشور است!


یکی از کارشناسان بی بی سی در حالی که رگ گردنش بیرون زده است، بی فرمانده بودن عملیات اغتشاش در ایران را رد می کند و ربع پهلوی را فرمانده عملیات می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه تاریخ فارس، امیرحسین اعتمادی، پریشب در مناظره ای با سینا عضدی در بی بی سی که معتقد بود مردم ایران رضا پهلوی را رهبر اعتراضات نمی دانند، برافروخته شد و ضمن پرخاش به مجری و طرف دیگر مناظره، در حالی که برای ربع پهلوی از عبارت شاهزاده استفاده می کرد، او را فرمانده عملیات اغتشاش و نافرمانی مدنی در ایران معرفی کرد.

(این ویدیو را ببینید ) رضا پهلوی هم شب گذشته 28 آبان 1398 در مصاحبه با شبکه ماهواره ای اینترنشنال وابسته به رژیم وهابی سعودی از اغتشاشگران حمایت کرد.

این ها را بگذارید کنار روایتی از روزنامه انگلیسی دیلی اکسپرس که بعد از انتشار به سندی در ساواک تلدیل شده است.

روایت این روزنامه از دربار پهلوی و مربوط به زمانی است که مشکلات اقتصادی مردم ایران در سال 1354 به اوج رسیده و دربار پهلوی برای خرید هدیه جشن تولد شازده، دچار سردرگمی و سرگردانی شده است.

صداقت رضا پهلوی در خصوص حمایت از ملت ایران و همراهی با مردم شریف کشورمان را در سندی از سازمان امنیت رژیم پهلوی معروف به ساواک که در سایت موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران آمده بخوانید: روزنامه دیلی اکسپرس در صفحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این شازده، فرمانده اغتشاشات کشور است!

این شازده، فرمانده اغتشاشات کشور است!