مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:352019-11-20اقتصادي

بهره برداری از چهار طرح ورزشی در قم


چهار پروژه ورزشی امروز با حضور معاون امور حقوقی مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در قم به بهره برداری رسید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز در قم برای افتتاح ،تجهیز تکمیل و بازسازی این 4 پروژه با مشارکت بخش خصوصی و تامین اعتبارات ملی 3 میلیارد و 695 میلیون تومان هزینه شده است .

این پروژه ها شامل بازسازی استخر مجموعه ورزشی تختی با 1600 متر مربع زیر بنا و مجهز به استخر کودک ، خانه جوانان شهر دستجرد با 256 متر مربع زیر بنا و سالن ورزشی چند منظوره سوده با مساحت 900 متر مربع زیر بنا می شود .

تقی زاده معاون امور حقوقی مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در آیین بهره برداری از این پروژه ها افتتاح و تکمیل طرح ها و پروژه های ورزشی نیمه تمام در سراسر کشور با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را اولویت این وزارت در سال 98 برشمرد و گفت: 3 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که درصدد هستیم با برنامه ریزی دقیق و هدفمند تا پایان امسال 460 پروژه ورزشی دیگر را در سراسر کشور به بهره برداری برسانیم تا پروژه ها ورزشی بهره برداری شده در پایان امسال به 700 پروژه در نقاط مختلف کشور برسد .

وی با اشاره به 4 پروژه ورزشی که امروز در قم به بهره برداری رسید، همت مسئولان و ورزش دوستان قمی برای افتتاح این پروژه ها را ستودنی توصیف کرد و افزود: توسعه ورزش در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چهار طرح ورزشی در قم

بهره برداری از چهار طرح ورزشی در قم