مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:502019-11-20سياسي

ساماندهی متکدیان در شیراز


در جلسه علنی شورای شهر شیراز طرح ساماندهی متکدیان به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طرح جمعی از اعضای شورای شهر شیراز در خصوص نحوه ساماندهی متکدیان مورد بررسی قرار گرفت.

قائم مقام شهرداری شیراز با اشاره به اینکه مسئولیت ساماندهی متکدیا باید بر عهده فرمانداری شیراز باشد، ابراز داشت: فرمانداری می تواند برای انجام طرح ساماندهی متکدیان بهزیستی فارس را پای کار بیاورد و شهرداری شیراز نیز همکاری کند، در گذشته فراهم کردن مکانی برای جمع آوری متکدیان بر عهده شهرداری بود و در این مورد نیز شهرداری نمی تواند به تنهایی متولی باشد چراکه مسئولیت زا برای شهرداری است.

  نوذر امامی در مخالفت با این طرح گفت: در خصوص ساماندهی متکدیان به اندازه کافی قانون وجود دارد و شورای عالی ادرای نیز وظیفه هر سازمان و نهاد را مشخص کرده است.

سولماز دهقانی به عنوان موافق بیان کرد: یک اداره برای ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی وجود دارد که تاکنون در بودجه سال جاری مبلغ چندانی به آن تخصیص داده نشده است، برای جمع آوری کارتن خواب ها و ساماندهی آن ها مشکل داریم و اگر تمرکز را بر روی مشکل کارتن خواب ها بگذاریم، بهتر است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نمی تواند تمام مشکلات را حل کند، افزود: سازمان ها و نهادهای دیگر نیز باید در این رابطه به وظایف خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی متکدیان در شیراز

ساماندهی متکدیان در شیراز