مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 17:352019-11-20سياسي

مردم ایلام بار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشتند


امروز مردم همیشه در صحنه ی ایلام بار دیگر به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و به دشمنان گفتند که امنیت و صلابت کشور را پاس می دارند و همواره از این نعمت بزرگ محافظت می کنند و میدان امام خمینی(ره) تا میدان 22 بهمن صحنه های بیداری این مردم را بار دیگر در خاطره ی خود ثبت کرد.

- ایسنا/ایلام امروز مردم همیشه در صحنه ی ایلام بار دیگر به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و به دشمنان گفتند که امنیت و صلابت کشور را پاس می دارند و همواره از این نعمت بزرگ محافظت می کنند و میدان امام خمینی(ره) تا میدان 22 بهمن صحنه های بیداری این مردم را بار دیگر در خاطره ی خود ثبت کرد.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، در جمع مردم ایلام اظهار کرد: در جریان های اغتشاشات اخیر مردم و دستگاه های امنیتی با هوشیاری و درایت باعث خاموشی فتنه ها و بر هم زدن خواب شوم دشمن علیه ایران اسلامی شدند و بار دیگر با حضور در صحنه انقلاب محور شرارت آمریکا را به ذلت و خواری کشاندند.

وی گفت: آمریکا و همپیمانانش شعار حقوق بشر می زنند، اما مردم عادی و بیگناه را به خاک و خون می کشند و ایران را از حق داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای محروم می کنند و در نقاط مختلف دنیا گروهک های تروریستی را ساماندهی می کند تا در کشورهای آزادیخواه و استقلال طلب از جمله ایران و کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایلام بار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشتند

مردم ایلام بار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشتند