مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 19:502019-11-20سياسي

جهاد دانشگاهی شهرستان لردگان افتتاح شد


با حضور مسؤولان و مدیران شهرستان لردگان و رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی لردگان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، سیروس رضایی با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های موجود در جهاد دانشگاهی، گفت: آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی حرکتی راهبردی، جدی و موثر در توسعه کشور در بخش های مختلف است.

رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص اخذ مجوز و راه اندازی مرکز آموزشی شهرستان لردگان، تصریح کرد: حوزه آموزشی جهاد دانشگاهی با پشتوانه تجارب علمی و عملی به صورت مستقل و در راستای ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارت نیروهای تخصصی مورد نیاز برای توسعه استان و شهرستان لردگان با برخورداری از نیروهای متخصص، متعهد و نوآور و بهره گیری از توان علمی فعالیت کند.

رضایی آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی را مورد نیاز جامعه خصوصاً جوانان، دانشجویان و فارغ التحصیلان برای رفع نیازهای آموزشی و کمک به اشتغال دانست.

رییس جهاد دانشگاهی استان از استقبال مردم شهرستان لردگان از دوره های آموزشی کوتاه مدت این نهاد قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش جهاد دانشگاهی بالابردن سطح دانش و نیز رفع بیکاری بر پایه ارتقاء دانش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی شهرستان لردگان افتتاح شد

جهاد دانشگاهی شهرستان لردگان افتتاح شد