مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 06:252019-11-21سياسي

گردشگری دسترس پذیر، پیوست سیاست های گردشگری


موضوع مناسب سازی و گردشگری دسترس پذیر به عنوان مسؤولیت اجتماعی، پیوست کلیه طرح ها و سیاست های حوزه گردشگری قرار گرفته است.

- موضوع مناسب سازی و گردشگری دسترس پذیر به عنوان مسؤولیت اجتماعی، پیوست کلیه طرح ها و سیاست های حوزه گردشگری قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، آقای، ولی تیموری در چهارمین نشست کارگروه گردشگری معلولان و جانبازان و اعضای دبیرخانه ستاد هماهنگی و مناسب سازی کشور در محل معاونت گردشگری، گفت: با عنایت به طرح موضوع گردشگری دسترس پذیر و تشکیل کارگروه مربوطه در این وزارتخانه و به تبع آن ضرورت بررسی و پیگیری بند های اجرایی مصوبات جلسات پیشین در معاونت گردشگری، این جلسه تشکیل شده است.

او افزود: اکنون موضوع مناسب سازی به عنوان تکلیف و مسؤولیت اجتماعی معاونت گردشگری کشور در دستور کار و اقدام قرار دارد.

ما به این موضوع به عنوان یک اولویت مهم نگاه می کنیم؛ اولویتی که به صورت رسمی بر اساس شعار سال و توصیه سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) از سال 2016 آغاز شده است.

آقای تیموری با بیان اینکه این موضوع به دلیل نوع و ماهیت آن در کمیته اخلاق سازمان جهانی گردشگری پیگیری شده است؛ گفت: ما در برنامه ها و شعار های سال های آینده نیز این موضوع را مورد تأکید قرار داده ایم؛ به گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری دسترس پذیر، پیوست سیاست های گردشگری

گردشگری دسترس پذیر، پیوست سیاست های گردشگری