مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:202019-11-21سياسي

راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت در شیرازبرگزار شد/ خروش مردم علیه اغتشاشگران


شیراز_ هزاران نفر از مردم شیراز با حضور در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار بار دیگر با رهبر انقلاب تجدید میثاق کرده و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مردم این شهر با حضور گسترده خود در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت، بار دیگر حمایت از رهبری را به رخ جهانیان کشیدند.

راهپیمایی 30 آبان ماه به نام لبیک به رهبر معظم انقلاب ، حمایت از امنیت و اقتدار کشور نام گذاری شده بود و مردم ولایت مدار فارس و شیراز نیز با حضور پرشور خود در این صحنه بار دیگر نشان دادند عهدی که با امام راحل بسته اند محکم و استوار است.

راهپیمایی لبیک به رهبر معظم انقلاب در ساعت 9:30 دقیقه صبح روز 30 آبان ماه و در چهار راه پانزده خرداد آغاز شد و از مسیر های منتهی به این خیابان مردم در دسته های مختلف به جمع حاضر در چهار راه پانزده خرداد می پیوستند تا جمع حاضر آماده حرکت به سمت مقصد نهایی خود که سه راه پیروزی بود بشوند.

پس از اینکه عقربه های ساعت ، 10 صبح را نشان می داد مسئولین ارشد استان هم به صف این راهپیمایی پیوستند و با حرکت به سمت خیابان لطفعلی خان زند راهپیمایی آغاز شد.

از جمله شعارهایی که در این راهپیمایی بیش از پیش شنیده می شد شعار های مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل بود و مردم علاوه بر این شعارها شعار های بر علیه فتنه گران و آشوبگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت در شیرازبرگزار شد/ خروش مردم علیه اغتشاشگران

راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت در شیرازبرگزار شد/ خروش مردم علیه اغتشاشگران