مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:402019-11-21سياسي

مدیریت هوشمندانه و با اقتدار؛ کار بزرگ پلیس


مدیریت هوشمندانه و با اقتدار حوادث اخیر کار بزرگی از سوی پلیس بود.

- سردار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، در پیامی از دستگاه های امنیتی و انتظامی در جهت برقراری امنیت کشور در اجرای طرح مدیریت سوخت قدردانی کرد.

وی در این پیام آورده است: با اجرای طرح مدیریت سوخت، شاهد نگرانی هایی از سوی بخشی از مردم بودیم که با اعتراض هایی همراه بود، در این میان عده ای فرصت طلب، بستر برخی تحرکات خرابکارانه را به وجود آوردند که قطعا بجز خوشحال کردن دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران، ثمره دیگری نداشت.

سردار مومنی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در صحنه های مختلف فراتر از مسئولیت خود و به طور آگاهانه عمل کرده است، گفت: مدیریت هوشمندانه و با اقتدار حوادث اخیر که در مدت زمان چند روزه به پایان رسید، در مقایسه با عمق و گستردگی، خشونت آمیز بودن، حجم تخریب گری، غارت اموال عمومی و مردمی توسط اشرار؛ کار بزرگی از سوی پلیس بود.

وی ادامه داد: دیگر دستگاه های امنیتی کشور نیز در این چند روز مقتدرانه و با بکارگیری ظرفیت های اطلاعاتی و عملیاتی خود، بحران ایجاد شده را مدیریت کردند.

سردار مومنی گفت: از مردم عزیز بابصیرت، ولایت مدار، فهیم و انقلابی ایران اسلامی که به خوبی تشخیص دادند که این آشوب گری ها در جهت مطالبات آنان و منافع عمومی جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت هوشمندانه و با اقتدار؛ کار بزرگ پلیس

مدیریت هوشمندانه و با اقتدار؛ کار بزرگ پلیس