مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:152019-11-21سياسي

جشنی برای 20 سالگی ایسنا


20 ساله شدیم، پاییز 1378 بود که اولین خبرها را مخابره کردیم تا عنوان اولین خبرگزاری انقلاب اسلامی را از آن خودمان کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه 20 ساله شدیم، پاییز 1378 بود که اولین خبرها را مخابره کردیم تا عنوان اولین خبرگزاری انقلاب اسلامی را از آن خودمان کنیم.

سالهای آغازین کسی امیدی به ماندن و مانایی مان نداشت، اما همه ماندیم و تلاش کردیم تا امروز ایسنا بیستمین سال تولدش را جشن بگیرد.

حالا ایسنا؛ اولین خبرگزاری مولود نظام جمهوری اسلامی، بعد از 20 سال به مادری مهربان و دلسوز برای رسانه های مکتوب و سایت های خبری تبدیل شده و بیش از هزار سایت خبری و روزنامه و نشریه مکتوب از این خبرگزاری و خبرهای آن تغذیه می کنند.

جشن تولد 20 سالگی ایسنا بهانه ای شد تا جمعی از خانواده ایسنا گرد هم بیاییم و سالروز تولد 20 ساله شدنمان را جشن بگیریم و در کنار این، برتر شدنمان در پوشش اخبار اربعین هم شیرینی جشنمان را دو برابر کرده بود و همین مسئله پای مسئولین را هم به جشن خانوادگی مان باز کرد تا از خبرنگاران ایسنا در استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه در پوشش اخبار اربعین، تقدیر شود ابتدای مراسم و به رسم میزبانی بهرام بادکو رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه بالای سن رفت و با اشاره به بازگشایی مرز خسروی بعد از سالها، گفت: باز شدن این مرز پیام خوبی برای مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنی برای 20 سالگی ایسنا

جشنی برای 20 سالگی ایسنا