مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 10:202019-11-21اقتصادي

تا پایان سال مالی وسایل گرمایشی نفت سوز مدارس استان برچیده خواهد شد


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: تا پایان سال مالی استانداردسازی مدارس انجام و وسایل گرمایشی نفت سوز برچیده خواهد شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: تا پایان سال مالی استانداردسازی مدارس انجام و وسایل گرمایشی نفت سوز برچیده خواهد شد.

محمدرضا حیدری در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان اظهار کرد: در بحث اعتبارات استانی نگاه ویژه ای به نوسازی مدارس لرستان شد و سهم ما از 2.

4 به 3.

4 میلیارد رسیده است.

وی افزود: 8 طرح تخریب، بازسازی، تکمیل فضای نیمه تمام، تجهیزات و مناطق محروم، فضاهای ورزشی و تأمین قیر مدارس داریم که از ابتدا سال برای این موارد 30 میلیارد تومان در طرح های ملی برای آن ها اعتبار پیش بینی کرده بودند و با پیگیری های انجام شده این رقم را به 60 میلیارد تومان با تخصیص 81.

7 درصد افزایش دادیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان ادامه داد: استان به لحاظ دستگاه های گرمایشی بیشترین بخاری های نفت سوز را به خود اختصاص داده که در مراحل پایانی استفاده از این وسایل نفت سوز هستیم و این مهم مرتفع خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه در بحث سیستم گرمایشی مدارس 6 میلیارد تومان اعتبار به ما اختصاص داده بودند که با پیگیری های انجام شده این رقم را به 40 میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: برای ایمن و استانداردسازی مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان سال مالی وسایل گرمایشی نفت سوز مدارس استان برچیده خواهد شد

تا پایان سال مالی وسایل گرمایشی نفت سوز مدارس استان برچیده خواهد شد