مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 13:002019-11-21اقتصادي

فروش 300 میلیون تومان بن خرید در نمایشگاه کتاب گیلان


معاون امور فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال شهروندان از پانزدهیمن نمایشگاه کتاب گیلان، گفت: تاکنون 300 میلیون تومان بن خرید کتاب در این نمایشگاه فروخته شده است.

- ایسنا/گیلان معاون امور فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال شهروندان از پانزدهیمن نمایشگاه کتاب گیلان، گفت: تاکنون 300 میلیون تومان بن خرید کتاب در این نمایشگاه فروخته شده است.

حسین ابراهیمیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از 26 آبان ماه امسال فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه های استان آغاز و تا یکم آذرماه ادامه دارد.

وی به شرکت 400 ناشر از سراسر کشور در 203 غرفه و عرضه 76 هزار و 500 عنوان کتاب در این نمایشگاه اشاره و افزود: از این تعداد 34 ناشر گیلانی هستند و کتاب ها با 30 درصد تخفیف به علاقه مندان عرضه می شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تلاش شده تا نمایشگاه پانزدهم هم از نظر تعداد ناشران و کتاب های عرضه شده و هم خدمات ارائه شده کیفیت بهتری نسبت به دوره ها گذشته داشته باشد، گفت: خوشبختانه براساس گزارشات دریافتی، بازدیدکنندگان از کیفیت و خدمات ارائه شده در حوزه کتاب های آموزشی، ادبی و رمان رضایت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 300 میلیون تومان بن خرید در نمایشگاه کتاب گیلان

فروش 300 میلیون تومان بن خرید در نمایشگاه کتاب گیلان