مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 13:402019-11-21بين الملل

دمشق اقدامات ترکیه در شمال سوریه را بشدت محکوم کرد


دولت سوریه حمله روز گذشته ترکیه به خودروی غیر نظامیان در شمال سوریه را به شدت محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست مقابل اقدامات ترکیه بایستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه امروز (پنجشنبه) نیروهای ترکیه ای حاضر در شمال سوریه را اشغالگر نامید و گفت که آنها علیه غیرنظامیان دست به جنایت می زنند.

او به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) گفت: جمهوری عربی سوریه با شدیدترین عبارت ها، تجاوزات جنایتکارانه ای که نیروهای اشغالگر ترکیه در حق مردم سوریه مرتکب می شوند را محکوم می کند که آخرین آن، حمله پهپادی روز گذشته به مناطق مسکونی در حومه تل ابیض در استان رقه بود که پنج کشته از جمله کودکان و تعداد زخمی بر جای گذاشت.

این مقام سوری تأکید کرد که نیروهای ارتش ترکیه و عناصر همپیمان با این کشور علی رغم توافقنامه های آستانه و سوچی به اقدامات خود علیه مردم سوریه ادامه می دهند و تمامی اقداماتشان نشان از اشغالگری و تجاوزگری دارد.

او گفت که حکومت سوریه برای دفاع از مردم، حاکمیت و تمامیت ارضی خود در مقابله با ترکیه به تلاش ها ادامه خواهد داد و از افکار عمومی و جامعه جهانی می خواهد تا برای توقف این تجاوزگری ها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق اقدامات ترکیه در شمال سوریه را بشدت محکوم کرد

دمشق اقدامات ترکیه در شمال سوریه را بشدت محکوم کرد