مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 14:402019-11-21سياسي

بذر 40 ساله بسیج امروز درختی تنومند شده است


بسیج منشأ خیر و برکات زیادی برای انقلاب اسلامی بوده کمتر کسی باور می کرد بذری که امام خمینی (ره) در سال 58 کاشتند تبدیل به درخت تنومندی شود و بتواند سرنوشت جنگی را که برای نابودی انقلاب طراحی شده بود تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مبارکه، علی اصغر عطایی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج، خاطرنشان کرد: ما در سال 98 در شرایطی به هفته بسیج رسیده ایم که جنگ نیمه سخت دشمنان داخلی و خارجی با رمز گرانی بنزین را پشت سر گذاشته و توانستیم در کمتر از 3 روز عوامل داخلی و خارجی دشمنان را پس بزنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مبارکه با بیان اینکه 40 سال از تشکیل بسیج می گذرد اظهار داشت: بسیج منشأ خیر و برکات زیادی برای انقلاب اسلامی بوده کمتر کسی باور می کرد بذری که امام خمینی (ره) در سال 58 کاشتند تبدیل به درخت تنومندی شود و بتواند سرنوشت جنگی را که برای نابودی انقلاب طراحی شده بود تغییر دهد.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج ادامه داد: هفته بسیج امسال به اشعار محوری بسیج 40 سال خدمت، جهاد و شهادت آغازشده و در سطح شهرستان 120 عنوان برنامه داریم و در روز پنجشنبه مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای سراسر شهرستان و دیدار با خانواده معظم شهدا و پرده خوانی با عنوان شبی با شهدا در حوزه امام حسن شهر برگزارمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذر 40 ساله بسیج امروز درختی تنومند شده است

بذر 40 ساله بسیج امروز درختی تنومند شده است