مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 22:452019-11-21سياسي

بررسی آخرین وضع زلزله گان شمال غرب کشور


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در زلزله آذربایجان شرقی خانه هایی که از طرح ویژه ما استفاده کرده بودند سالم مانده اند.

- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استودیو گفتگوی ویژه خبری در تکمیل گفته های استاندار آذربایجان شرقی گفت: جمعیت مازاد روستاها، افرادی هستند که بصورت فصلی درآنجا ساکن هستند و باقی سال را در شهرها به سر می برند .

با این حال هر کس فرم درخواست تسهیلات و کمک هزینه را پر نموده باشد ما آمادگی امدادرسانی داریم اما افراد باید اسکان دائم خود را در روستاهای آسیب دیده احراز نمایند.

آقای تابش از تامین اعتبار برای اسکان دائم آسیب دیدگان خبر داد و افزود: تاکنون بانک مرکزی 200 میلیارد تومان به منظور وام به بانک های عامل تزریق کرده و 100 میلیارد تومان هم بصورت بلاعوض تامین مالی شده که 50% آن به حساب ها واریز شده.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمان تقریبی پایان کار واحدهای تعمیری را 22 بهمن 98 و احداث واحدهای دائمی را تیرماه سال آینده عنوان کرد.

آقای تابش در خصوص سیل زدگان کشور گفت: 70 هزار واحد تعمیراتی در 23 استان داشتیم که کار همه این تعداد به اتمام رسیده و ساکنان آن مستقر شده اند.

هادی حق شناس استاندار گلستان در ارتباط تصویری از این استان با گفتگوی ویژه خبری در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده این استان گفت: هنوز مشغول لایرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضع زلزله گان شمال غرب کشور

بررسی آخرین وضع زلزله گان شمال غرب کشور