مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 05:502019-11-22اقتصادي

ثروتمندترین مرد آسیا به کلوب ابرغول های نفتی پیوست


شرکت ریلاینس اینداستریز که توسط موکش آمبانی، ثروتمندترین مرد آسیا اداره می شود، با کنار زدن شرکت BP، به کلوب شش ابرغول انرژی پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این غول هندی بر مبنای معاملات سه شنبه، اکنون 138 میلیارد دلار ارزش دلار دارد که بالاتر از ارزش 132 میلیارد دلار شرکت انگلیسی BP است.

ارزش سهام ریلاینس اینداستریز امسال سه برابر شاخص مبنای هند رشد کرده است.

مالک میلیاردر این شرکت در اوت برنامه هایی را برای کاهش بدهی به صفر در 18 ماه آینده از طریق تدابیری شامل فروش سهم بخشی از کسب و کار خود به آرامکوی سعودی اعلام کرد.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، رشد ارزش سهام، ثروت 56 میلیارد دلار به آمبانی بخشیده و وی را به ثروتمندترین مرد آسیا در جایگاهی بالاتر از جک ما، موسسه گروه علی بابا تبدیل کرده است.

ارزش سهام ریلاینس اینداستریز برای نخستین بار در اواخر ماه میلادی گذشته برای مدت کوتاهی از شرکت BP پیش افتاد و اکنون پس از این که روز چهارشنبه سهامش در بازار بمبیی به رکورد بالایی صعود کرد، دوباره این برتری را بازیافت.

همچنین این شرکت فاصله خود را با پتروچاینا که در حال حاضر بزرگترین شرکت نفتی آسیا از نظر ارزش است، کم کرد و به زودی نخستین شرکت هندی خواهد شد که به دستاورد 10 تریلیون روپیه سرمایه بازار دست پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثروتمندترین مرد آسیا به کلوب ابرغول های نفتی پیوست

ثروتمندترین مرد آسیا به کلوب ابرغول های نفتی پیوست