مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 10:452019-11-22ورزشي

ناکامی یاران حسن یزدانی در رسیدن به فینال لیگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد که در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است، - در جریان یکی دیگر از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد، تیم اترک در دیداری سخت و با اختلاف تنها یک امتیاز برابر تا ثبت جهانی طوس پیروز شد و به فینال رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در جریان دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد که در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است، تیم های اترک خراسان شمالی و تا ثبت جهانی طوس به مصاف هم رفتند که در پایان اترک خراسان شمالی در دیداری سخت و نفسگیر با نتیجه 5 بر 5 ( برتری 21 بر 20 در شمارش امتیازها) به برتری رسید و حریف تیم بازار بزرگ ایران در دیدار فینال شد.

این نتیجه در حالی به دست آمد که گنو پتریاشویلی، کشتی گیر سنگین وزن و عنوان دار تیم اترک در مبارزه پایانی با برتری 10 بر صفر باعث صعود تیمش به دیدار فینال شد تا یاران حسن یزدانی در تیم تا ثبت جهانی طوس نتوانند راهی فینال شوند.

نتایج مبارزه های انفرادی این دیدار به شرح زیر است: اترک خراسان شمالی 5 (برنده) - تا ثبت جهانی طوس 5 (اسامی کشتی گیران اترک ابتدا آمده است) 57 کیلوگرم: سیدرضا عزیزی 6 - محسن ملکی یک 61 کیلوگرم: احمد نبی گوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی یاران حسن یزدانی در رسیدن به فینال لیگ

ناکامی یاران حسن یزدانی در رسیدن به فینال لیگ