مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:102019-11-22اقتصادي

رهبر انقلاب با سخنان خود آتش فتنه را خاموش کردند


رهبر انقلاب با سخنان خود در حمایت از تصمیم سران سه قوا برای سهمیه بندی بنزین آتش فتنه را خاموش کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: با فداکاری بسیجیان و نیروی انتظامی فتنه گران نتوانستند هیچ غلطی انجام دهند.

بسیجیان برای دفع فتنه های فرهنگی هم آماده اقدام کنند وی با اشاره به اینکه بسیجیان در جنگ تحمیلی و فتنه ها به ندای هل ناصر انقلاب و رهبری لبیک گفتند، ابراز داشت: لازم است بسیجیان برای فتنه فرهنگی دشمنان و تهاجم فرهنگی آنها که رواج ابتذال در جامعه را باعث می شود نیز ورود کنند و با انجام کارهای فرهنگی و ترویجی فرهنگی و آتش به اختیار با دشمن مبارزه کنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به حوادث هفته گذشته در سطح کشور که به بهانه افزایش نرخ بنزین اتفاق افتاد، تصریح کرد: یکی از مسائلی که تمام کارشناسان آگاه کشور از همه جناح ها و با هر طرز تفکر به آن اعتقاد دارند و باور دارند که برای اصلاح امور اقتصادی لازم است اصلاح بحث یارانه هاست.

پرداخت سالیانه 900 هزار میلیارد تومان یارانه پنهان توسط دولت وی با بیان اینکه دولت به غیر از وجه نقدی که به حساب یارانه بگیران واریز می کند سالیانه حدود 900 هزار میلیارد تومان یارانه پنهان میپردازد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب با سخنان خود آتش فتنه را خاموش کردند

رهبر انقلاب با سخنان خود آتش فتنه را خاموش کردند