مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 15:102019-11-22سياسي

گام های اصفهان تا رسیدن به شهر دوستدار سالمندان


مسئول دبیرخانه شورای سالمندان استان اصفهان اجرای طرح شهر دوستدار سالمند را برندی برای اصفهان دانست و گفت: این طرح در دو محله پایلوت هزار جریب و کاوه و پهنه گردشگری چهارباغ اجرا می شود.

- ایسنا/اصفهان مسئول دبیرخانه شورای سالمندان استان اصفهان اجرای طرح شهر دوستدار سالمند را برندی برای اصفهان دانست و گفت: این طرح در دو محله پایلوت هزار جریب و کاوه و پهنه گردشگری چهارباغ اجرا می شود.

زهره مولایی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در جریان برگزاری کارگاه بین المللی شهر دوستدار سالمند در تهران که متولی آن شورای ملی سالمندان کشور بود، نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و شهرداری اصفهان ضمن شرکت در کارگاه، پیشنهاد دادند که اصفهان پایلوت اجرای طرح شهر دوستدار سالمند شود.

وی افزود: این موضوع درجلسه شورای سالمندان استان به ریاست استاندار مطرح و درسال 95 مورد تایید شهرداری و استاندار وقت قرار گرفت.

مولایی با اشاره به اعلام آمادگی استان اصفهان به شورای سالمندان کشور، گفت: در این راستا پیگیری ها ادامه داشت، به طوری که مستندات کارهای انجام شده برای سالمندان از سوی هر سه دستگاه به شورای ملی سالمندان کشور ارائه شد و آنها هم برای صندوق جمعیت سازمان ملل ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های اصفهان تا رسیدن به شهر دوستدار سالمندان

گام های اصفهان تا رسیدن به شهر دوستدار سالمندان