مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 20:302019-11-22فرهنگي

زندگی با پای دل+ تصاویر و فیلم


امروز روایت گر زندگی زوج ویلچرسوار عاشقی هستیم که دست و پای هم شده و فعل مامی توانیم را در کنار نوزاد کوچک شان صرف کرده اند.

- خبرگزاری فارس از تبریز_کتایون حمیدی: چرخش روزگار باعث شده تا هر دو ویلچرنشین شوند اما چرخش چرخ های ویلچر هایشان انگیزه ای شده است تا آنها در مسیر زندگی، بدون پا قدم بردارند؛ مرز توانخواهی را جابه جا کنند و توانمندی را به نمایش بگذارند.

زوج جوان تبریزی که ما عادت کرده ایم به آنها بگوییم معلول، بدون کمک بقیه، دست و پای یکدیگر شده اند؛ زندگی خوب و خوشی دارند و عشق و محبت شان، نُقل ِ محفل ِ فامیل و همسایه شده است.

روایتی عاشقانه از زوج ویلچر سوار این زوج سخت کوش و صبور اگرچه هر دو روی ویلچر نشسته اند اما پیش از آن که معلولیت را بار سنگینی بر دوششان بدانند، ثابت کرده اند که بدون پا هم می توانند روی پای خودشان بایستند.

بهمن بهکار و رقیه زارعی، هر دو جزو جامعه یک میلیون و 300 هزار نفری توانخواه در کشور هستند که از طریق دورهمی های جامعه معلولیت و تشکیل کمیته های تخصصی با یکدیگر آشنا شده اند و سپس با مراجعه به روانشناس و مشاور، در 12 دی ماه سال 96 در بیت امام جمعه تبریز، به این آشنایی رسمیت بخشیدند.

در یک روز سرد پاییزی تبریز به خانه ی این زوج می رویم، پذیرایی گرم و صمیمی رقیه خانم در همان ابتدا و خنده های سایمان کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی با پای دل+ تصاویر و فیلم

زندگی با پای دل+ تصاویر و فیلم