مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 02:452019-11-22اقتصادي

اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان به صورت پایلوت در استان مرکزی


مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با مشارکت و تعامل با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، قانون تسهیل ازدواج جوانان در استان به عنوان پایلوت اجرایی می شود.

-  عابد حقدادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه 30درصد جمعیت استان را  جوانان تشکیل می دهند، اظهار کرد: شهرستان آشتیان و سپس تفرش کمترین نصاب جمعیت جوان و اراک با 42درصد و ساوه با 20درصد بیشترین جمعیت جوان به نسبت جمعیت آن شهر را دارند که جمعیت جوان استان بین 79 تا 80 درصد، شهری و مابقی در روستاها ساکن هستند و 51 درصد مرد و 49درصد جمعیت زن هستند.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به سمن های جوانان در سال گذشته گفت: سال گذشته 7 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل صندوق کارآفرینی امید، تسهیلات اشتغال زایی در راستای اجرایی کردن طرح های تایید شده سمن ها اختصاص یافت که در سال جاری نیز مقرر شده تفاهم نامه ای در این خصوص منعقد شود و از اعضای هیات اندیشه ورز انتظار می رود نسبت به افزایش مشارکت اجتماعی جوانان اقدامات ویژه را انجام دهند.

وی اظهار داشت: در حوزه ازدواج نیز فعالیت های اداره کل ورزش جوانان همگام با سیاست های وزارت متبوع است که در این خصوص برگزاری کلاس های آموزش های پیش و پس از ازدواج جوانان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان به صورت پایلوت در استان مرکزی

اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان به صورت پایلوت در استان مرکزی