مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 05:152019-11-23پزشكي

وجود 150 پزشک مجاز طب سنتی در مشهد


150 پزشک عمومی در مشهد که دوره های تخصصی آموزش کوتاه مدت طب سنتی را سپری کرده اند مجاز به ارایه خدمات مرتبط با این طب هستند.

- ، مرکز خراسان رضوی، رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فقط آن دسته از پزشکان عمومی که آموزش های مورد تایید وزارتخانه بهداشت را با موفقیت فراگرفته اند مجاز به ارائه خدمات پزشکی در حوزه طب سنتی هستند.

دکتر علی یوسفی افزود: فقط پزشکان متخصص دانش آموخته در دانشکده طب ایرانی و مکمل و پزشکان عمومی آموزش دیده که اسامی و مشخصات آنها در پایگاه اینترنتی همین دانشکده ذکر شده مجاز به ارائه خدمات طب سنتی هستند.

وی با بیان اینکه افراد غیرپزشک نه تنها حق مداخله در امور درمانی و طبابت را ندارند بلکه مجاز به فعالیت در حوزه طب سنتی هم نیستند، از همه شهروندان درخواست کرد در صورت مواجهه با فعالیت های غیرمجاز و خلاف مقررات طب سنتی فوری مراتب را به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیریت طب سنتی این دانشگاه اطلاع دهند.

دکتر یوسفی افزود: امور مرتبط با تجویز و نحوه ارائه گیاهان دارویی و همچنین داروهای گیاهی در عطاری ها نیز از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت نظارت بوده و بطور مستمر از سوی کارشناسان این حوزه رصد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 150 پزشک مجاز طب سنتی در مشهد

وجود 150 پزشک مجاز طب سنتی در مشهد