مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 06:152019-11-23فرهنگي

دبیرخانه جشن صدسالگی سینما در شیراز راه اندازی می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بنا داریم دبیرخانه جشن نکوداشت صدسالگی سینما در شیراز را همزمان با روز ملی سینما در سال 1399 راه اندازی کنیم.

- ایسنا/فارس معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بنا داریم دبیرخانه جشن نکوداشت صدسالگی سینما در شیراز را همزمان با روز ملی سینما در سال 1399 راه اندازی کنیم.

بهروز مرامی، افزود: اعضای دبیرخانه صدسالگی سینما در شیراز، نمایندگانی از دستگاه های فرهنگی و هنری، هنرمندان و فعالان سینما خواهند بود و اجرای برنامه های این دبیرخانه را کارگروه هایی که متعاقباً ترکیب و افراد آن مشخص خواهد شد بر عهده خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارشاد فارس، مرامی ادامه داد: از برنامه های این دبیرخانه، نکوداشت شخصیت های تاثیرگذار سینما در شیراز و فارس و راه اندازی جشنواره بین المللی سینمایی خواهد بود.

مرامی خاطرنشان کرد: براساس دیدگاه تاریخ نگاران، نخستین حضور هنر سینما در شیراز به سال 1297 باز می گردد که دستگاه پخش فیلم در گود عربان به نمایش فیلم پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیراز و فارس علی رغم معرفی هنرمندان و بازیگران مطرحی به سینمای ایران، طی سال های گذشته در زمینه توسعه زیرساخت های هنر هفتم، رشد مطلوبی را شاهد نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه جشن صدسالگی سینما در شیراز راه اندازی می شود

دبیرخانه جشن صدسالگی سینما در شیراز راه اندازی می شود