مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 06:452019-11-23اقتصادي

افزایش 69 درصدی کمک خیران به کمیته امداد امام خمینی ره


کمک خیران آذربایجان غربی به کمیته امداد امام خمینی ره69 درصد افزایش یافت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اذربایجان غربی در سردشت با اعلام این خبر گفت:خیران آذربایجان غربی در هفت ماهه سالجاری یکصدوهشت میلیارد تومان برای کمک به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند که نسبت به سال گذشته از رشد 69درصدی داشته است .

سهندی افزود : با افزایش 35درصدی تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اذربایجان غربی درسال گذشته تعداد مددجویان به 174 هزارنفر رسیده است و خدمات رسانی به انها بدون مشارکت مردم بسیار مشکل خواهدبود.

وی همچنین گفت :ده هزارو 600نفریتیم توسط،23هزارنیکوکار حمایت می شوند ومیزان کمک انها در 8ماهه سالجاری 20میلیارد و 500میلیون تومان بوده است .

فرماندار سردشت نیز در این مراسم ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم باارزش لزوم توجه بیشتر به کمیته امداد را از ضروریات خواند از دیگر مهمانان ویژه این مراسم دکتر ولی رحیم زاده خیر و حامی سرشناس استان بود که مسئولیت سرپرستی 200 یتیم را به عهده گرفته است که از این تعداد 70 یتیم ساکن سردست هستند.

دکتر رحیم زاده نیز در سخنانی بر تقویت اتحاد در جامعه با پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و رمز موفقیتی که ایران اسلامی از آن برخوردار است را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 69 درصدی کمک خیران به کمیته امداد امام خمینی ره

افزایش 69 درصدی کمک خیران به کمیته امداد امام خمینی ره