مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 06:502019-11-23سياسي

هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم قوه قضاییه


هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضاییه با 357 شرکت کننده در قالب 428 نفر رشته برگزار شد و 70 نفر به مرحله مقدمات کشوری راه یافتند.

- ، معاون فرهنگی دادگستری یزد گفت: مرحله مقدماتی کشوری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضاییه با 357 متسابق در قالب 428 نفر رشته برگزار شد و 70 نفر به مرحله مقدمات کشوری راه یافتند.

محمدرضا عرشیان بیان داشت: مسابقات این مرحله شامل رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان (برادران)، مفاهیم و حفظ موضوعی قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه قضایی و خانواده آنان بوده است.

وی افزود: این مسابقات در سه رشته و در دو گروه خواهران و برادران، زیر 16 سال و بالای 16 سال به دو صورت کتبی و شفاهی برگزار شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این دوره از متسابقین در رشته ها ی حفظ، قرائت، ترتیل، اذان (برادران)، باهم به رقابت پرداختند، اظهار داشت: نتایج آن پس از بررسی هیئت داوران، از سوی معاونت فرهنگی قوه قضاییه اعلام می شود.

عرشیان قران را کتاب انسات ساز و هدیه خدا به مردم ذکر کرد و گفت: قران نقشه راه بشریت به سوی تعالی و سعادت و خوشبختی است که باید از آن استفاده شود و در رکن رکن زندگی بشر، رسوخ نماید.

وی خاطرنشان کرد: قرآن دارای پیام حیات بخش برای انسان است و برگزاری این مسابقات و حضور کارکنان در آن موجبات ترویج فرهنگ قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم قوه قضاییه

هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم قوه قضاییه