مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 07:052019-11-23اجتماعي

دستور وزیر برای کاهش محتوای مکتوب و افزایش تصویر کتب درسی


سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با کاستن از محتوی مکتوب و انتقال آن به محتوی تصویری، فضای جدیدی را برای یادگیری دانش آموزان به وجود بیاورد.

- وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با کاستن از محتوی مکتوب و انتقال آن به محتوی تصویری، فضای جدیدی را برای یادگیری دانش آموزان به وجود بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در آیین اختتامیه چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد بابیان اینکه این جشنواره درآستانه نیم قرن سابقه است، اظهار کرد: امیدوارم این جشنواره در آستانه پنجاه سالگی اش به کمال و بلوغ لازم رسیده باشد.

وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه تمام تلاش نظام تعلیم و تربیت خلق موقعیت های مفید یادگیری است، اظهار کرد: انگیزه همه برنامه های که در آموزش وپرورش انجام می شود؛ خلق موقعیت های جدید یادگیری است لذا وضعیت نظام آموزشی در کیفیت ایجاد موقعیت های یادگیری ارزیابی می شود و با تعمیق و تنوع موقعیت های جدید یادگیری به افزایش کیفیت یادگیری موفق می شویم و امروز و فردای جامعه در بهبود جریان یادگیری است.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه انسان در شرایطی به دنیا می آید که هیچ چیز نمی داند و با ابزارهایی که به عنوان یک انسان داریم به شناخت دنیا می پردازیم، گفت: همه تمایز بین افراد، جوامع، تمدن ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر برای کاهش محتوای مکتوب و افزایش تصویر کتب درسی

دستور وزیر برای کاهش محتوای مکتوب و افزایش تصویر کتب درسی