مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 07:362019-11-23سياسي

سونامی سالمندی در کشور درک نشده است


سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور با بیان اینکه بحران پیش رو و سونامی سالمندی در ایران درک نشده است، گفت: سند ملی سالمندی در کشور تدوین شده ولی فاصله زیادی تا عزم جدی برای تحقق آن وجود دارد و تا زمانی که برنامه عملیاتی تدوین نشود از بیان دغدغه فراتر نرفته ایم.

- ایسنا/اصفهان سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور با بیان اینکه بحران پیش رو و سونامی سالمندی در ایران درک نشده است، گفت: سند ملی سالمندی در کشور تدوین شده ولی فاصله زیادی تا عزم جدی برای تحقق آن وجود دارد و تا زمانی که برنامه عملیاتی تدوین نشود از بیان دغدغه فراتر نرفته ایم.

حسام الدین علامه امروز (شنبه 2 آذرماه) در نخستین کارگاه تخصصی شهر دوستدار سالمند، اظهارکرد: در مورد سالمندی می توان از جهات گوناگون بحث کرد ولی مهمترین موضوع تفاوتی است که بین سالمندی فردی و سالمندی جمعیت وجود دارد.

وی با بیان اینکه سالمندی فردی امری مبارک است که می تواند ناشی از عواملی همچون عوامل رفاه و سلامت جامعه باشد، افزود: سالمندی جمعیت که گاهی از آن به عنوان بحران یاد می شود ناشی از به هم خوردن تعادل گروه های سنی به ویژه کاهش موالید و ازدواج است.

علامه با بیان اینکه سالمندی جمعیت پیامدهای منفی زیادی دارد که ازجمله آن کاهش نسبت نیروی کار و مولد جامعه است، افزود: اگر برای برطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی سالمندی در کشور درک نشده است

سونامی سالمندی در کشور درک نشده است