مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 07:552019-11-23سياسي

نوجوانان و جوانان بسیجی خانه شهیدان را غبارروبی می کنند


فرهنگسرای خاتم(ص) همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه غبارروبی از منزل شهدا، آیین تجلیل از فرماندهان بسیج و روایتگری سیره شهدا را برگزار می کند.

- فرهنگسرای خاتم(ص) همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه غبارروبی از منزل شهدا، آیین تجلیل از فرماندهان بسیج و روایتگری سیره شهدا را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) ویژه برنامه های فرهنگی هفته بسیج از اول تا پنجم آذر با شعار جهاد ، ایثار ، شهادت در منطقه 18 برگزار شده و طی آن خانواده شهدای منطقه تکریم و تجلیل می شوند.

به همین مناسبت لشکر مخلص خدا عنوان ویژه برنامه ای است که با مشارکت بسیج پایگاه شهید مطهری برگزار و در قالب آن نوجوانان و جوانان بسیجی ضمن سرکشی و دلجویی از خانواده شهدای منطقه، خانه شهیدان را غبارروبی می کنند.

فرهنگسرای خاتم(ص) هم چنین در هفته بسیج ویژه برنامه روایتگری سیره شهدا را با هدف آشنایی دانش آموزان با زندگی و اندیشه های شهیدان با حضور راوی وحید شمسعلی در مدارس منتخب منطقه 18 برگزار می کند.

تجلیل از فرماندهان بسیج ناحیه مسلم بن عقیل(ع) منطقه 18 نیز دیگر ویژه برنامه ای است که در هفته بسیج از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان و جوانان بسیجی خانه شهیدان را غبارروبی می کنند

نوجوانان و جوانان بسیجی خانه شهیدان را غبارروبی می کنند