مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 08:002019-11-23حوادث

حادثه کنزالمال خرمشهر ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد


سرپرست فرمانداری خرمشهر با اشاره به مهار حریق در بازار کنزالمال، گفت: این آتش سوزی عمدی نبوده است و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد.

- حادثه "کنزالمال" خرمشهر ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد ایسنا/خوزستان سرپرست فرمانداری خرمشهر با اشاره به مهار حریق در بازار کنزالمال گفت: این آتش سوزی عمدی نبوده است و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد.

کوروش مودت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آتش سوزی شب گذشته در بازار کنزالمال خرمشهر، اظهار کرد: در پی اطلاع از وقوع حریق در بازار کنزالمال، موضوع از طریق سامان آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران پیگیری و علاوه بر ماشین آلات و تجهیزات اطفای حریق خرمشهر، ماشین آلات دیگری از سوی آبادان، شادگان، ماهشهر، بندر امام و اهواز به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در ساعات اولیه وقوع حریق به دلیل ازدحام جمعیت، در اعزام لودر و بیل مکانیکی به محل دچار مشکل شدیم اما با همکاری انجام شده، ماشین آلات به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: به دلیل نوع سیستم ساختمانی و pvc بودن جداره های این بازار، وضعیت خطرناک بود و حریق به سرعت در حال سرایت بود که با درایت نیرهای آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران از سریت آتش جلوگیری و حریق پس از چهار ساعت کاملا مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه کنزالمال خرمشهر ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد

حادثه کنزالمال خرمشهر ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد