مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 08:262019-11-23پزشكي

تنها پزشکان عمومی آموزش دیده می توانند در حوزه طب سنتی فعالیت کنند


رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس قوانین وزارت بهداشت فقط آن دسته از پزشکان عمومی که آموزش های مورد تایید را با موفقیت فراگرفته اند مجاز به ارائه خدمات پزشکی در حوزه طب سنتی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرس از مشهد به نقل از وب دا، علی یوسفی اظهار کرد: بر همین اساس افراد غیرپزشک نه تنها حق مداخله در امور درمانی و طبابت را ندارند بلکه مجاز به فعالیت در حوزه طب سنتی نیز نیستند.

رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد  گفت: فقط پزشکان متخصص دانش آموخته در دانشکده طب ایرانی و مکمل و پزشکان عمومی آموزش دیده که اسامی و مشخصات آنها در پایگاه اینترنتی همین دانشکده ذکر شده مجاز به ارائه خدمات طب سنتی می باشند.

وی اظهار کرد: 150پزشک عمومی در مشهد که دوره های تخصصی آموزش کوتاه مدت طب سنتی را سپری کرده اند مجاز به ارایه خدمات مرتبط با این طب هستند.

یوسفی گفت: از همه شهروندان درخواست می شود در صورت مواجهه با فعالیت های غیرمجاز و خلاف مقررات طب سنتی با قید فوریت مراتب را به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیریت طب سنتی این دانشگاه اطلاع دهند.

رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزود: امور مرتبط با تجویز و نحوه ارائه گیاهان دارویی و همچنین داروهای گیاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها پزشکان عمومی آموزش دیده می توانند در حوزه طب سنتی فعالیت کنند

تنها پزشکان عمومی آموزش دیده می توانند در حوزه طب سنتی فعالیت کنند