مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 08:352019-11-23فرهنگي

تعقیب جودی فاستر، نقد لالا لند و چوپانی در ارتفاعات زاگرس


سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم مستند آمستردام در حالی سومین روز خود را سپری کرد که شاهد نمایش برخی آثار ایرانی، از جمله دو نمایش فیلم آشو بود.

- سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم مستند آمستردام در حالی سومین روز خود را سپری کرد که شاهد نمایش برخی آثار ایرانی، از جمله دو نمایش فیلم "آشو" بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در آمستردام، فیلم مستند آشو ساخته جعفر نجفی، روایتگر زندگی و عشق به سینمای کودکی از عشایر ایلات بختیاری است که آرزو دارد روزی بازیگر سینما بشود.

آشو (به معنی عقاب در زبان لری) که توسط پدر خود به دیدن فیلم های مطرح داخلی و بویژه خارجی علاقه مند شده، با یک دستگاه تبلتی که داشته، فیلم های مختلفی دیده و از این طریق با خیلی از نام های فیلم ها، کارگردانان و بازیگران مطرح سینمای جهان آشنا شده است.

این پسربچه 12-11 ساله که روزانه به کار چوپانی گوسفند و دیگر فعالیتهای کشاورزی و دامداری زندگی ایلاتی مشغول است، بیش از هر هنرپیشه ای، کارهای جودی فاستر را با علاقه زیاد دنبال میکند، از فیلم لالا لند به شدت بدش آمده و منتقد جدی اعطای هشت جایزه اسکار به آن است و نیز آرزو دارد که روزی در نقش جانی دپ بازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب جودی فاستر، نقد لالا لند و چوپانی در ارتفاعات زاگرس

تعقیب جودی فاستر، نقد لالا لند و چوپانی در ارتفاعات زاگرس