مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 08:402019-11-23اجتماعي

شهر دوستدار سالمند و کودک می تواند مکمل هم باشد


مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح شهر دوستدار سالمند در اصفهان، گفت: باتوجه به اینکه اصفهان در سال 97 فرایند شهر دوستدار کودک را شروع کرد، - ایسنا/اصفهان مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح شهر دوستدار سالمند در اصفهان، گفت: باتوجه به اینکه اصفهان در سال 97 فرایند شهر دوستدار کودک را شروع کرد، این دو فرایند می تواند مکمل هم باشد.

مرضیه فرشاد امروز (شنبه) در نخستین کارگاه تخصصی شهر دوستدار سالمند، اظهار کرد: اگرچه دبیرخانه شهر دوستدار سالمند به عهده شهرداری اصفهان گذاشته شده، اما تمام مسئولان در اصفهان و کشور کمر همت بسته ایم تا در آینده نه چندان دور شهری دوستدار سالمندان داشته باشیم که الگویی در کشور و جهان باشد.

وی با اشاره به اینکه در اسفندماه سال 94 برای اولین بار پیشنهاد پیوستن اصفهان به شهرهای دوستدار سالمندان جهان داده شد، افزود: در سال 95 این طرح مصوبه شورای سالمندان استان را گرفت و در این راستا جلساتی با مشارکت بخش های مختلف برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح شهر دوستدار سالمند در 8 محور، گفت: با حمایت صندوق جمعیت سازمان ملل از اجرای طرح شهر دوستدار سالمند در اصفهان، طرح اولیه و انتخاب محلات صورت گرفته که در جریان این کارگاه معرفی و ارزیابی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر دوستدار سالمند و کودک می تواند مکمل هم باشد

شهر دوستدار سالمند و کودک می تواند مکمل هم باشد