مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 08:502019-11-23سياسي

شورای شهر همدان پیگیری تحقق مدیریت یکپارچه شهری را دنبال می کند


نایب رییس شورای شهر همدان باتاکید بر تلاش برای محقق کردن مدیریت یکپارچه شهری گفت: شورای شهر همدان باید با فاصله گرفتن از شورای شهرداری، - نقش خود را ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بادامی نجات پیش از ظهر شنبه در نشست اعضای شورای شهر همدان با مدیرکل دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه شورا، ارتباطات زیادی با قوه قضاییه دارد؛ گفت: در حال حاضر این نهاد مردمی با همراهی دستگاه قضا، کمترین مشکلات را در سطح کشور دارد.

حمید بادامی نجات با بیان اینکه در همدان همواره از ظرفیت دستگاه قضا در کمیسیون های مشترک اعم از هیئت تطبیق مصوبات، ماده 100 و 77 و هیئت حل اختلاف استفاده شده گفت: این تعاملات همواره در راستای کمک به شهروندان، نتایج بسیار خوبی داشته است.

وی اظهار کرد: نگاه مثبت قوه قضاییه تأکید دارد زمانی مصوبات شورای شهر در هیئت تطبیق مصوبات مورد تأیید قرار گیرد به قانون تبدیل خواهد شد و برای تمامی دستگاه ها اعم از دستگاه های اجرایی، شهرداری در حوزه اختیارات شورا، مورد حمایت و لازم الاجراست.

وی ترکیب اعضای هیئت تطبیق مصوبات شهرستان همدان که برگرفته از قانون است را کارشناسی و دلسوزانه دانست و گفت: نمایندگان قوه قضاییه به ویژه دادستان همدان همواره با نگاه مثبت نسبت به مصوبات شورای شهر همدان عمل کرده اند و در کنار نمایندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر همدان پیگیری تحقق مدیریت یکپارچه شهری را دنبال می کند

شورای شهر همدان پیگیری تحقق مدیریت یکپارچه شهری را دنبال می کند