مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 08:502019-11-23اقتصادي

تصویب 700 میلیون یورو تسهیلات دولتی به جای فاینانس چینی


در حالی که برای احداث راه آهن 600 کیلومتری زاهدان-بیرجند به عنوان بخش مهمی از کریدور ریلی شرق و متصل کننده ایران به آسیای میانه، قرار بود از فاینانس چینی استفاده شود، - هیات دولت در آخرین جلسه خود برای این پروژه خود تسهیلات 700 میلیون یورویی را تصویب کرده تا منابع مالی آن از تامین کننده خارجی به داخلی تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود یک ماه گذشته عباس خطیبی -معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور- در گفت وگو با ایسنا و درباره جزییات آغاز اتصال ریلی ایران به آسیای میانه با تکمیل کریدور ریلی شرق کشور، اظهار کرد: راه آهن چابهار تا مشهد به طول 1500 کیلومتر برنامه ریزی شده و استان ها و شهرستان های بسیاری را به شبکه سراسری ریلی متصل می کند.

وی افزود: خط ریلی حدود 600 کیلومتری چابهار-زاهدان که در حال پیشرفت بوده و هم اکنون نیز منابع آن مشخص شده است، برای فاز سوم این کریدور یعنی از بیرجند تا ایستگاه یونسی در راه آهن بافق-مشهد به طول 270 کیلومتر نیز موفق شدیم تا از دولت مصوبه ای را دریافت کنیم که به این پروژه 3700 میلیارد تومان اختصاص یابد.

معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور ادامه داد: در فاز دیگر این کریدور که از زاهدان تا بیرجند و به طول 600


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 700 میلیون یورو تسهیلات دولتی به جای فاینانس چینی

تصویب 700 میلیون یورو تسهیلات دولتی به جای فاینانس چینی