مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 09:052019-11-23اقتصادي

تهدید منافع همدان با اقدامات فراتر از حدمجاز در حوزه سرمایه گذاری


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: هر اقدامی فراتر از حد مجاز در حوزه سرمایه گذاری به نفع شهر همدان نیست زیرا موجب فرار سرمایه گذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی پیش از ظهر شنبه در نشست اعضای شورای شهر همدان با مدیرکل دادگستری استان همدان خواستن توجه به برداشتن موانع سرمایه گذاری همراه با تعامل و همگرایی شد.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: اشتغال، مهمترین دغدغه مسئولان شهر، استان همدان و کشور است و همگان برای برطرف شدن این مشکل اقتصادی همت گماشته اند.

حسین قراباغی تنها راه برون رفت از وضعیت اقتصادی کشور را جذب سرمایه گذار دانست و گفت: متأسفانه حمایتی به صورت عملیاتی از سرمایه گذار وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه نظارت منطقی همراه با توجه و تمرکز در حوزه اقتصادی امری بدیهی است؛ اظهار داشت: هر اقدامی فراتر از حد مجاز در حوزه سرمایه گذاری، به نفع شهر نیست؛ زیرا موجب فرار سرمایه گذار می شود.

قراباغی ادامه داد: انتظار داریم از سرمایه گذار حمایت ویژه ای صورت گیرد و همراه با تعامل و همگرایی، موانع را از سر مسیر سرمایه گذار برداریم.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به برگزاری رویدادهای اخیر ملی و بین المللی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید منافع همدان با اقدامات فراتر از حدمجاز در حوزه سرمایه گذاری

تهدید منافع همدان با اقدامات فراتر از حدمجاز در حوزه سرمایه گذاری