مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 09:202019-11-23سياسي

متقی فر: مدل انتخاباتی جبهه پایداری حاکمیت گفتمان کارآمد و ارزشی در مجلس است


سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: مدل انتخاباتی این جبهه بر مبنای این است که نتیجه انتخابات، حاکمیت گفتمان کارآمد و ارزشی در مجلس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید متقی فر درباره الگوی پیشنهادی تشکل متبوع خود برای وحدت نیروهای انقلاب در انتخابات مجلس گفت: هدف جبهه پایداری از طرح این الگو این است که با هم افزایی با جبهه انقلاب افراد شایسته و در طراز گفتمان انقلاب اسلامی وارد مجلس شوند تا ان شاءالله شاهد یک مجلس انقلابی و کارآمد در پیگیری آرمان های بلند انقلاب و برطرف شدن مشکلات مردم باشیم.

وی با بیان اینکه در طلیعه گام دوم انقلاب نقش مجلس و مخصوصاً انتخابات یازدهم، قطعاً بیش از گذشته است، اظهار داشت: بر این اساس، نگاه راهبردی معطوف به حل مشکلات از طریق ظرفیت موجود در تقنین و نظارت بر امور، می تواند در حرکت و پیشرفت کشور اثرات بسزایی داشته باشد.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: احزاب و گروه های مختلف جبهه انقلاب با همدلی و هم افزایی، در انتخاب کاندیداها، بر اساس شاخص های گفتمان انقلاب اسلامی و نیازهای کشور عمل کنند و در نهایت کسانی را معرفی کنند که این شاخص ها در آن ها متعین باشد.

در حقیقت در تصویر ذهنی مردم این افراد، توامان، نماد گفتمان انقلاب اسلامی و کارآمدی در حل مسائل اساسی کشور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقی فر: مدل انتخاباتی جبهه پایداری حاکمیت گفتمان کارآمد و ارزشی در مجلس است

متقی فر: مدل انتخاباتی جبهه پایداری حاکمیت گفتمان کارآمد و ارزشی در مجلس است