مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 09:552019-11-23اقتصادي

بررسی آسیب های وارده به کسب وکارهای اینترنتی


یک هفته از قطع اینترنت در کشور می گذرد و در این میان یکی از بیش ترین آسیب ها به کسب وکارها و استارت آپ هایی وارد شده که بیش ترین فعالیتشان بر بستر اینترنت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته و پس از اعلام آغاز اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و به تبع آن اصلاح قیمت بنزین، اعتراضاتی شکل گرفت اما دخالت اغتشاشگران و آشوبگران منجر به تخریب و غارت اموال عمومی و خصوصی و باعث شد که با تصمیم شورای امنیت و برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی، دسترسی به شبکه اینترنت برای تمام کاربران ایرانی مسدود شود.

در نتیجه دود این ناآرامی ها و قطعی اینترنت به چشم همه استفاده کنندگان از این شبکه و به ویژه صاحبان کسب و کارهای اینترنتی رفت.

هرچند در ساعات ابتدایی قطعی اینترنت، ارتباط تمامی کاربران با شبکه جهانی قطع بود اما سایت های داخلی که در نتیجه شبکه ملی اطلاعات از سرورهای داخلی استفاده می کردند، برقرار بودند و بانک ها، خبرگزاری ها، سایت های داخلی خریدوفروش و حمل ونقل حتی اقدام به ارسال پیامک هایی به مشتریان خود کردند تا وضعیت حیات خود را اعلام کنند.

با وجود این، مشکلات دسترسی به اینترنت از گوشی های موبایل و شبکه های ثابت مانع از این بود که شیرینی استفاده از اولین ثمرات شبکه ملی اطلاعات مشهود باشد و از طرفی، قطع ارتباط جهانی، همچنان باعث تلخکام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آسیب های وارده به کسب وکارهای اینترنتی

بررسی آسیب های وارده به کسب وکارهای اینترنتی