مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 10:002019-11-23بين الملل

حب الایران یجمعنا به روایت مهناز افشار در شبکه سعودی!


انتشار ویدئویی از مهناز افشار که در میان داورهای برنامه استعدادیابی یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی است و از سوی عربستان سعودی اداره می شود، - باعث ایجاد جنجال تازه ای در فضای مجازی شده است.

مجله مهر : من به وطنم به یک دلیل بزرگ برمی گردم.

مادر من آن جا نفس می کشد، پدر من آن جا خاک است، از همه مهم تر ریشه من آن جاست! این ها جملاتی ست که مهناز افشار همین چند ماه قبل و در گفت وگوی اینترنتی با فریدون جیرانی گفته بود، اما حالا خودش در رکاب شبکه ای فعالیت می کند که از سمت عربستان سعودی اداره می شود.

ماجرا درباره ویدئویی است از پشت صحنه یکی از برنامه های استعدادیابی مربوط به شبکه فارسی زبان خارجی منتشر شده و افشار در کنار دو خواننده و یک بازیگر ایرانی خارج نشین در جایگاه داروهای برنامه ایستاده است.

حاشیه ها ناتمام افشار مهناز افشار بعد از جریان شکایت طلبه مازندرانی که حکم احضارش به دادسرا صادر هم شده بود، بارها گفته که به ایران برمی گردد و اما حتی برای اکران فیلم قسم هم به ایران نیامد.

او را روزگاری سوپراستار سینما می دانستند و حضور در فیلم ها باعث فروش بالای آن ها می شد، اما هر ستاره ای روزی افول می کند و افشار خیلی زودتر از چیزی که تصور می کرد به روزهای پایانی نزدیک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حب الایران یجمعنا به روایت مهناز افشار در شبکه سعودی!

حب الایران یجمعنا به روایت مهناز افشار در شبکه سعودی!