مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 10:102019-11-23سياسي

برگزاری اولین کنفرانس خاورمیانه ای عاری از تسلیحات کشتار جمعی در مقر سازمان ملل


شرکت کنندگان در اولین کنفرانس سازمان ملل درباره ایجاد منطقه ای عاری از سلاح های کشتار جمعی در خاورمیانه به پیگیری پیمانی برای ایجاد چنین منطقه ای متعهد شدند.

- برگزاری اولین کنفرانس "خاورمیانه ای عاری از تسلیحات کشتار جمعی" در مقر سازمان ملل شرکت کنندگان در اولین کنفرانس سازمان ملل درباره ایجاد منطقه ای عاری از سلاح های کشتار جمعی در خاورمیانه به پیگیری پیمانی برای ایجاد چنین منطقه ای متعهد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین اظهار کرد: کنفرانس سازمان ملل در زمینه منطقه ای عاری از سلاح های کشتار جمعی اطلاعیه ای سیاسی را تنظیم کرده و طی آن تعهد جدی خود را به پیگیری پیمانی برای ایجاد منطقه ای بدون تسلیحات کشتار جمعی در خاورمیانه اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس، وی افزود: این کنفرانس از همه کشورهای منطقه دعوت کرده که از این اطلاعیه سیاسی حمایت کرده و به این روند بپیوندند.

اولیانوف همچنین اظهار کرد: در این کنفرانس تصمیم گرفته شد که جلسات سالانه آن باید به طول یک هفته و از سومین دوشنبه ماه نوامبر هر سال برگزار شوند، مگر آن که تصمیم دیگری در این باره اتخاذ و اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین کنفرانس خاورمیانه ای عاری از تسلیحات کشتار جمعی در مقر سازمان ملل

برگزاری اولین کنفرانس خاورمیانه ای عاری از تسلیحات کشتار جمعی در مقر سازمان ملل