مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 10:102019-11-23سياسي

با آتش زدن چند بانک پایه های این نظام سست نمی شود


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند با آتش زدن چند بانک پایه های این نظام سست نمی شود.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند با آتش زدن چند بانک پایه های این نظام سست نمی شود.

سردار بهمن ریحانی در همایش هم اندیشی با سران ایلات و عشایر استان کرمانشاه که امروز(دوم آذر) به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: همه دشمنان قسم خورده نظام در حوادث بنزینی اخیر از ترامپ و پمپئو گرفته تا سلطنت طلب ها و منافقین همه با هم متحد شده و احساس کردند با ایجاد اغتشاش و آتش زدن چند بانک، پایه های نظام سست می شود.

ریحانی با تاکید بر اینکه باید به دشمنان زخم خورده انقلاب تیر خلاص بزنیم، گفت: مردم بصیر و آگاه استان کرمانشاه قطعا در راهپیمایی حمایتگرانه خود از نظام که قرار است فردا(سوم آذر) در کرمانشاه برگزار شد، بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از نظام ثابت خواهند کرد و دشمنانشان را از پا در خواهند آورد.

وی ادامه داد: توطئه چینی دشمنان برای ضربه به انقلاب از طریق جوانان ادامه دارد و دشمنان امروز به دنبال به انحراف کشاندن و به حاشیه بردن جوانان هستند، لذا باید مراقب جوانان باشیم تا فریب دشمنان را نخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با آتش زدن چند بانک پایه های این نظام سست نمی شود

با آتش زدن چند بانک پایه های این نظام سست نمی شود