مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 11:552019-11-23بين الملل

افشای ارتباط پامپئو و وکیل ترامپ جهت اخراج سفیر آمریکا در اوکراین


اسناد افشا شده وزارت امور خارجه آمریکا نشان می دهد وکیل شخصی رییس جمهور این کشور، وزیر امور خارجه و دفتر ریاست جمهوری، در برکنار کردن سفیر این کشور در اوکراین نقش داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه نظارت آمریکایی ، جمعه شب اسنادی دریافت کرده است که ارتباط مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا با رودی جولیانی وکیل شخصی رییس جمهور آمریکا در راستای تسهیل اخراج سفیر وقت این کشور در اوکراین را افشا می کند.

روزنامه گاردین روز شنبه نوشت، این گروه نظارتی توانسته است تحت قانون آزادی اطلاعات، اسنادی را از وزارت امور خارجه آمریکا دریافت کند که نشان می دهد پامپئو و جولیانی در روزهای 26 و 29 مارس سال جاری میلادی (6 و 9 فروردین)، تماس هایی تلفنی داشته اند.

این تماس ها کمتر از یک ماه پیش از تماس تلفنی جنجالی رییس جمهور آمریکا و اوکراین صورت گرفته است.

آستین اوِرس مدیر اجرایی گروه نظارت آمریکایی درباره اسناد به دست آمده گفت: [اکنون] می توانیم بفهمیم که چرا مایک پامپئو از انتشار اطلاعات به کنگره امتناع کرده است.

این [اسناد]، مدارکی از ارتباط رودی جولیانی با اتاق بیضی (دفتر کار رییس جمهور) و وزیر پامپئو را افشا می کند که در راستای تسهیل کمپین پرونده سازی علیه سفیر آمریکا صورت گرفته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای ارتباط پامپئو و وکیل ترامپ جهت اخراج سفیر آمریکا در اوکراین

افشای ارتباط پامپئو و وکیل ترامپ جهت اخراج سفیر آمریکا در اوکراین