مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 13:152019-11-23اقتصادي

همه دستگیرشدگان حوادث سهمیه بندی بنزین از وضعیت زندان و نگهداری شان راضی اند


دادستان کل کشور با بیان اینکه بعد از حوادث اخیر که به واسطه اجرای طرح سهمیه بندی بنزین اتفاق افتاد، تعدادی از افراد دستگیر شدند و اکنون در بازداشت به سر می برند، - این افراد همگی با خانواده شان ارتباط گرفته و تماس تلفنی داشته اند و نکته مهم این است که همه این دستگیرشدگان از وضعیت زندان و نگهداری شان اعلام رضایت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در حاشیه جریان بازدید از زندان بزرگ فشافویه در رابطه با وضعیت زندانیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید دو ساعته ای که از زندان بزرگ تهران صورت گرفت، دیدار چهره به چهره ای با افراد دستگیر شده داشتیم.

وی افزود: بعد از حوادث اخیر که به واسطه اجرای طرح سهمیه بندی بنزین اتفاق افتاد، تعدادی از افراد دستگیر شدند و اکنون در بازداشت به سر می برند.

کنترل این کار و نظارت بر کارهایی که این افراد انجام داده اند، مورد توجه دستگاه قضایی است، هم به لحاظ اینکه افرادی که در این حوادث ممکن است مقصر نباشند و بی گناه باشند و در جمعیت دستگیر شده باشند و افرادی که ممکن است دارای تقصیر در مراتب مختلف باشند.

منتظری ادامه داد: تاکید ما به مسئولان در زندان فشافویه این بود که هرچه سریع تر این افراد تعیین تکلیف شده و زودتر غربالگری شوند، البته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگیرشدگان حوادث سهمیه بندی بنزین از وضعیت زندان و نگهداری شان راضی اند

همه دستگیرشدگان حوادث سهمیه بندی بنزین از وضعیت زندان و نگهداری شان راضی اند