مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 13:252019-11-23اجتماعي

برگزاری چهاردهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران در زنجان


مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: چهاردهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران و خانواده آنها در زنجان برگزار می شود.

- سجاد اجاقلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: چهاردهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران و خانواده آنها با هدف نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کار و تولید برگزار می شود.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و الگوبرداری از معارف دینی و اسلامی در میان جامعه کار و تولید است، افزود: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنان که دارای بیمه تامین اجتماعی کارگری است، مجاز به شرکت در این دوره از مسابقات خواهند بود.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابت های قرآنی در رشته های حفظ کل، حفظ جزء، مفاهیم، قرائت، ترتیل و تحقیق برگزار می شود، افزود: طبق زمان بندی اعلام شده مسابقات روز دهم آذرماه برگزار و  نفرات برتر در هر رشته برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب و معرفی خواهند شد.

اجاقلو با اشاره به اینکه طبق پیش بینی به عمل آمده حدود 200 نفر در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت، گفت: نفرات برتر هر رشته در دو بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهاردهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران در زنجان

برگزاری چهاردهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران در زنجان