مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 13:302019-11-23سياسي

اغتشاشگران حدود 19 میلیارد تومان در قرچک خسارت به بار آورده اند


فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک گفت: اغتشاشگران حدود 19 میلیارد تومان در قرچک خسارت به بار آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرگرد علی اصغر شهیری عصر شنبه در نشست بصیرت افزایی فرهنگیان قرچک، با اشاره به اینکه مردم با بصیرت و آگاهی در حوادث اخیر ولایت مداری خود را نشان دادند اظهار داشت: امنیت زمانی به معنی واقعی اهمیت پیدا می کند که ناامنی به نوعی ایجاد شود و در حوادث و اغتشاشات اخیر دیدیم که چقدر وجود امنیت از اهمیت برخوردار است.

شهیری با بیان اینکه اغتشاشگران در قرچک حدود 15 تا 19 میلیارد تومان خسارت به بار آورده اند گفت: متاسفانه ما نتوانسته ایم فرهنگ اعتراض را به خوبی در جامعه تبیین کنیم لذا در مواردی که اعتراض مردمی را در پی دارد اغتشاشگران با سوءاستفاده از این موضوع موجب تخریب اموال عمومی، سرقت، حمله به فروشگاه ها و تخریب بانک ها می شوند و خسارات سنگینی را به بیت المال وارد می کنند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی درمیان جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: اگر بصیرت افزایی در بین جوانان شکل نگیرد خطر بزرگی فرزندان این مرزو بوم را تهدید می کند.

فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک عنوان داشت: تحرکات اینچنینی و این آشوب ها سبب شادی دشمن خواهد شد و باید در این زمینه فرهنگ سازی صورت بگیرد و ایم وی با بیان اینکه شاید ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشگران حدود 19 میلیارد تومان در قرچک خسارت به بار آورده اند

اغتشاشگران حدود 19 میلیارد تومان در قرچک خسارت به بار آورده اند